۲۹ مرداد، ۱۳۸۹

مرد جامعه اسلامی بیمار است، اگر زن باید خود را بپوشاند تا او تحریک نشود... گناه زن چیست؟


روح الله خمینی در تحریر الوسیله (12): شهوترانی با کودک شیرخوار هم مانعی ندارد(!)

اگر زن باید خود را بپیچاند و بپوشاند تا مرد تحریک نشود، جانا مردان آنجا بیمارند و نیازمند درمان، زن چه گناهی دارد؟ درست است که زن  و مرد نسبت به هم کشش دارند، اما این قانون یکطرفه و مرد-محور است ، چرا مردها خود را نپوشانند که زنها تحریک نشوند؟ این کار چاره دارد، باید فضایی پاک درست کرد و ذهن ها را شست، مانند همه جوامع آزاد.

چرا مردان جامعه اسلامی اینگونه شده اند؟

جامعه ای را تصور کنید که در آن یک مرد مطابق شرع میتواند چندین همسر رسمی (عقدی) و غیررسمی(صیغه ای) داشته باشد.

همان جامعه را درنظر بگیرید که در آن (دست کم بنا بر فتوای تحریرالوسیله در آغاز سخن) مردان میتوانند از کودک هفت ماهه تا زن هفتاد ساله را به قصد شهوت و کامجویی نگاه کنند.
گر چه اکنون کمتر کسی یافت میشود که کامجویی از کودکی را انجام دهد، اما قانون اجازه میدهد که دختر در 9 سالگی به عقد مردان در آید، پس اینگونه مردان، کودک دختران را از 6-7 سالگی زیرنظر خواهند داشت تا عروس! خود رو پیش از سن مجازپسندیده باشند، و دست کم میتوان گفت این آقایان، دختران و زنان را از سن 7 تا 70 سالگی به دیده همسر و شهوت خواهند دید.

یک مرد با این فتواها ناخودآگاه خود را مجاز میداند به جنس مخالف خود -در هر سن- با دیده شهوانی بنگرد. پس در چنین جامعه ای که شرع مردانش را چشم چران و هوسباره می پروراند، دختران و زنانش چاره ای ندارند که سراپا و اندام خود را در چیزی شبیه چادر، و حتی رخ و گونه خود را (چه سیمین و چه نارین و چه سیاه)  در پشت نقاب بپوشانند، مبادا که مردی(!) نگاهی به آن بیاندازد و دلِ جنسیِ خویش ببازد و در پیِ او روان گردد، خواه او دختری در قنداق باشد یا دوشیزه ای در اندرونی، بانویی در عروسی خواهرش باشد یا مادری در سوگ همسرش...


هوسبازپروری در جامعه اسلامی، آنهم به کمک دین و شرع، از جامعه (شما بخوانید چهره و اندام بانوان جامعه) نمایشگاهی برپا میدارد که بینندگان و خریدارانش آقایان هستند که حتی با سدا و بوی بانوان نیز تحریک میشوند! و برای خانمهای چاره ای نمی ماند که یا خود را در خانه زندانی کنند و یا بیشتر بپوشانند. این کار با گذشت زمان نهادینه شده و از آن قانون میسازند و دینفروشان شرعی اش میکنند و آن را اوجب واجبات میخوانند و بانوان دیگر نمیتوانند از پیله حجاب –حتی در میان بستگان و نزدیکان- بیرون آیند.


حال شما مبحث عصبیت و تعصب را هم به آن بیافزایید، که مرد میخواهد همزمان هم همه زنان را با دیده خریدار و بیمار خود ببیند و دید بزند، و هم نگران است که مبادا جوانک یا پیرزالی با نگاه شهوت آلودِ شرع-مجاز بدن همسر یا دختر یا خواهرش را توتال اسکن کند، چون مرگ خوب است اما برای همسایه! و آنگاه است که او هم حجاب و پوشش را صدفی برای مروارید خویش می پندارد و باز هم وای بر زن بیچاره در آن جامعه...


آقایان! این بساط برچینید و در پی درمان اندیشه های بیمار بر آیید، زن ها را حجاب و پوشش نیازی نیست.

*

‏۱۵ نظر:

  1. "اگر زن باید خود را بپیچاند و بپوشاند تا مرد تحریک نشود، جانا مردان آنجا بیمارند و نیازمند درمان، زن چه گناهی دارد؟"

    پاسخحذف
  2. besyarrrrr matne ziba va amoozandeyi bood. mamnoon az didgahetan

    پاسخحذف
  3. پس لابد همه اديان ديگه از جمله زرتشت هم در ارتباط با حجاب اشتباه كردند...

    پاسخحذف
  4. اول کار بگم گور بابای حجاب که بعد نگین من مزدورم یا ...
    اما این توجیهات آبکی شما هم عجب جریانی شده! ایران جامعه مردان بیمار! لابد زنها همه حالشان خوب اشت فقط مردها مشکل دارند. نویسنده محترم وبلاگ اگر شما قدرت ویا تمایلات جنسی تان زیاد نیست و یا خود را میتوانید کنترل کنید دلیل نمیشه که خود را ملاک سلامت روانی یک جامعه بگیرید و اینطور بتازید. من هم تا چند سال پیش تقریبا مثل شما فکر میکردم. بعد دیدم نخیر همه دینای همین است. همه دنیا مردان به بدن زنها توجه دارند در خیلی جا ها هم زنها به بدن مردها. و اتفاقا رفتارهای جنسی و فانتزی هاشان سر و ته ندارد. حالا مریض یا غیر مریض. روان انسان همین است کم و زیاد دارد ولی همه جا همین است. حال روش کنترل آن چه هست در این یک ذره کامنت نمگنجد. ولی اگر فکر میکنید فقط این مردان و آنهم فقط ایران یا به قول شما جامعه اسلامی است که چنین صحبت های در آن جریان دارد باید عرض کنم یا حقیقت را نمیگویید یا خودرا در دنیایی کوچک محدود کرده اید و قضاوت میکنید.

    پاسخحذف
  5. har chizi halate efrat va tafrit be khod begirad mokhareb ast

    پاسخحذف
  6. jamee ma shadidan garibangire efrat va tafrit ast va in mokhareb ast

    پاسخحذف
  7. همه ما می دانیم حساسیت داشتن نسبت به سایر انسانهای جامعه یک ضعف محسوب می شود این حساسیت مثلا شامل خودبتربینی کم بینی غرور و علاوه بر اون حساسیت نسب به جنس مخالف هست که تابعی از فرهنگ اون جامعه است و فارغ از مرد و زن بودن یا هر دین ومذهبی صورت می گیرد
    حجاب -برهنگی هر دو شکل یک انحراف یا حساسیت هست

    پاسخحذف
  8. منم اول بگم گور بابای فتوا و... بعدم میگم حالا شما رو بزور کردن تو چادر بنا نیست که هرچی از دهنت دراومد به مردا بگی!فکر کردی فیلم ها و مجله های پورنو رو بخاطر مردای متعصب و مذهبی میسازن؟نه عزیز من شما اول حرفت رو بسنج بعد بگو.توهم نظریه پردازی هم برت نداره

    پاسخحذف
  9. Az aghayane mohtarame khanandeye in matn mikham ke in ezhare nazar ro bekhoonan:
    be nazare man hasteye nazare shoma kamelan doroste amma shayad bayad oon ro tori bayan kard ke aghayan e mohtaram oon ro bi hormati be khodeshoon talaghi nakonad
    aghayan bayad bepazirand ke ba efrat dar tavajjoh be yek masaale hassasyat be oon afzayesh peyda mikone. efrat dar tavajjoh be tahrikat va ravabete jensi dar eslam haghighatan monjar be hassasiyate bish az had va bimar gooneh dar aghayane mazhabi nesbat be jense mokhalef mishe.man chand salist ke dar gharb zendegi mikonam va hamoontor ke yeki az khannadegan gofteh mibinam ke aghayan gharbi ham motabeghe tabiat be jense zan hasas hastand amma astaneye in hasasyat ba hasasyate mardane mazhabi khosoosan rohanion ghabele ghiyas nist. inha vaghean az didan chand tare moo ya shenidan e seda monghaleb nemishan. va hatta agar ham beshan in ro vazifeye khodeshoon midoonan be ensaniyate tarafe moghabel ehteram begzarand va in hasasyat ro baraye khodeshoon va sharike jensishoon negahdarand.
    man dar toole chand sal hatta yek morede mozahemat va hatta negah nakhoshayan az hich marde gharbi nadidam.
    Mozo ehteram be khanomha be onvane ensan hast ke agar kasi dochare ehsasi kharej az taadol va ravabete tabiiye ejtemai mishe bayad khasteye gheyre manteghie khodesh ro mahar kone va na inke chandid milion nafar az jamiyat ro mahdood koneh ba sharayete besyar azardahahndeh va dar aksare mavared bazdarandehye faliyate 50% az ensanhaye jamee. moteassefaneh az oonjaii ke eslam dini hast ke dar jameye badavi va mard salar va shahvat garye arabestan nazel shodeh zarfiyate va emkane eraeye rahe hale azad va ensani ke be har do jens keramt bede ro nadashte, chon dar oon soorat din kollan tavasote mardan parkhashjoo va solte talab va shahvat rane arab pazirofteh nemishodeh.
    moshkel injast ke mardane jameye ma zarfiyate zendegi ba sathe besyar balatari nesbate be mardan 1400 sale pish e arabestan darand amma be soorate nakhodagah tahte feshar gharar migirand ta afkar e khod ro be oon zaman va makan aghab bebarand.
    hadaf tohin be aghayan e aziz nist hadaf naghde systeme bimare jensiye taalimate eslamist.
    az doostane momen maazerat mikham amma gahi vagheiyat talkh ast va ma bayad shojaate pazireshe oon ro dashte bashim.

    پاسخحذف
  10. سپاس از نقد دوستان

    اساسن پوشش انسان (اندام ،نه موها) پس از دوره غارنشيني ديده ميشود و در آغاز رابطه مستقيم با پيشرفت آدمي داشت که از جوامع يکجا نشين (جدا از دين) به بعد وجود دارد، تا انقلاب صنعتي و حتي پس از آن (گشت ارشاد آمريکا در 1922 را ديده ايد؟ http://makhmalee.ir/forum/thread-2613.html ).

    آنگاه که خرد بر عصبيت و خرافه پيروزي نسبي يافت (از ولتر به بعد) کم کم مشخص شد که پوشيدگي انسان دليلي بر خوبي و عفاف او نيست، نه شرط لازم است و نه شرط کافي، امري نسبي است و به خرد و درک جامعه بستگي دارد.

    همه دين ها هم پيش از انقلاب صنعتي ظهور کردند و اساسن چه آنها بگويند و چه نگويند، انسان خود را ميپوشانده است، جز در قبايل بدوي که به تمدن نرسيدند.
    مطابق سفرنامه ابن فضلان (پس از اسلام) در بيشتر آسيا و بخشي از اروپا که او به آنجا ميرود، همه جا زنها پوشش دارند، جز گروهي از ترکهاي غز که به آنها الغزيه ميگويد (ص 69).
    آرياييان هم پيش از زردشت خود را ميپوشاندند، دست کم در اوپانيشاد اشاره هايي به آن شده است.

    در الواح سومري هم اشاره هايي به پوشش زنان و حتي ايزدبانوان شده است.
    در جامعه نخستين ايلامي که مادرخطي هستند هم پوشش وجود داشته است.

    من هم اينجا برهنگي را تشويق نميکنم، همانطور که دوستمان گفت، افراط و تفريط را ميگويم. شايد نوديسم افراطي در برابر تفريط حجاب باشد.
    از پوششي ميگويم که حس کنجکاوي ديگران را بر ميانگيزد، وگرنه در ساحل درياهاي اروپا و در خيابانهاي آن، آيا همه مردان به گناه ميافتند؟ اين چه ربطي به ميل جنسي نرمال دارد؟ من از ميل جنسي فروخورده اي ميگويم که کشيشها و آخوندها به هر چه دم دستشان بيايد حمله ور ميشوند. احکام لواط را در رساله شيعيان ببينيد! حتمن بسيار با آن سر وکار دارند که اين اندازه نوشته اند. خود من تا پيش از خواندن رساله نميدانستم چنين چيزهايي وجود دارد.

    من توهين به مردان نميکنم، طبيعي وغريزي است که مرد و زن نسبت به هم واکنش نشان دهند، غير از اين باشد بيماري است، گفته ام چرا زنان بايد خود را بپوشانند؟ اين توهين به مرد است، که نميتواند خود را نگه دارد و چنين مردي که تا نگاهش به بدن زن افتاد دست و پاي خود را گم ميکند، بيمار است و تلاش کردم علت يابي کنم. اين ديدگاهي است که آقاي حاکم شرع سال 58 ايران (گيلاني) ميگفت : " شخصي در خيابان وليعصر راه ميرود، صحنه اي ميبيند، بر او غسل واجب ميشود" ! ... اين ديدگاه است که ميگويد دختر و پسر پنبه و آتش هستند و نبايد زير يک سقف تنها باشند، که بسيار خطرناک است و چون نميتوانند خود را کنترل کنند، همه را به کيش خود ميپندارند.

    پاسخحذف
  11. سپاس از دوستي که متني منطقي و بلندبالا (با نگارش فينگليش) نوشتند، بسيار خواندني بود و درست.

    بازهم ميگويم، جمله "زنان خود را بپوشانند تا مردان به گناه نيافتند" هم توهين به مرد است و هم توهين به زن، اساسن توهين به انسانيت است.

    پاسخحذف
  12. امیدفراری نیست همه دیوارند امیدشفای نیست همه بیمارند

    پاسخحذف
  13. خيلي عالي تحليل كرديد.مذهب بر سر انسان ها مي كوبد تا احساساتشان را سر كوب كنند تا به كمال برسند!!!غافل از اينكه محدوديت و عذاب و بگير و ببندو... بيشتر انسان ها را حريص تر و بيمارتر كرده است.مذهب نمي فهمد چون اصلا"انسان را نميشناسد و درك نمي كند كه براي عادي كردن يك چيز با زياد كردن و تكراري كردن آن بايد هيجان و حساسيت را از آن گرفت تا ديگر جاذبه اي نداشته باشد.

    پاسخحذف